Back from the kusiner!

Har nnyss vart hos små kussarna. Dom hade det bra. Daria ville att jag skulle leka med henne, men hade ingen lust, men gjorde det ändå. Vad sorligt det är att det känns som om att jag inte har något fantasi.. Så fort man sätter sig så känns det som om att jag blir jätte trött, och att jag itne kan leka.. Jaajaa. Vi stannade iaf på lite ställen och kollade efter en cykel till mig. Vill ha en vit! :D haha ja, men nu ska jag packa, ha det så bra! :)


Hilding


Daria! :) Haha sry, glömde vända på bilderna(AA)

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin ny design! :D <3

2010-08-05 @ 17:44:01
URL: http://nero.blogg.se/
Postat av: beah

orkar inte skriva i flera olika inlägg! designen och allt blev ju asbra :D och öh, naglarna va jättesöta ju :) asså kommer sakna ihjäl mig efter dig.. mina två små älsklingar försvinner samma dag.. ni kunde planerat bättre? :D<3 nejmen, du får ha det så himla bra, passa på att slappna av, samla nya krafter och så.

PUSS ÄLSKAR DIG MEST :) <3 ses imorrn :D<3

2010-08-05 @ 20:41:08
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0