1 dag kvar!

Nu är det bara en dag kvar tills jag åker till grekland! Vi ska alltså till Kreta där ska vi bo i en stad som hete chania. Vårt hotell heter Lotus. Det ska bli mycket spännande! Nu ska jag snart sätta igång att packa.. Många tycker det är roligt att packa men jag tykcer att det är typ det jobbigaste med allt, eller det finns en grej som är jobbigare, det är att packa upp.. Yes, nej men nu ska jag typ åka iväg till min faster o mina småkusiner. Min farmor är i stockholm, så vi vill träffa hennen lite. Om ni följt bloggen så vet ni att hon bor i piteå. Men annanrs vet ni de nu. Så vi träffar henne inte så ofta! Ni får ha det så bra! Jag bloggar när jag kommit hem från farmor! :) Under den tid jag är i grekland som är en veckas tid kommer Bea att blogga åt mig! Awwww (www.triis.blogg.se) hihi taaaack såå mycket gumman!

redigerade en bild vad tycker ni om den? :)


före                                   Efter

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Louise

fin redigering :)

2010-08-05 @ 17:42:53
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: FELICIA THÖRNBERG <3

Hej ! :)

Söt blogg. Kollar gärna in min ;)



/Felicia



2010-08-09 @ 09:16:43
URL: http://dinfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0