Vitsippor!

Nu ahr jag vart hemma från stallet ett tag Kom hem vid halv sex ungefär men har tagit det väldigt lugnt! När jag åkte till stallet tog jag 807:an och åkte till klcokarleden där jag skulle vänta i tio minuter på nästa buss. Men vid den busshållplatsen stog brandbergspedofilen!! Jag såg det när jag kom närmre! Och började gå bort till ett annat håll och var rädd att han skulle komma efter mig jag vet att jag eh såå fånig men det var itne så mkt folk där! Då såg jag vitsippor! Dom är såå söta! Sen kom bussen och jag satte min nära chaffisen. Och sen hoppade jag av vid skutan på vägen dit mötte jag Lollo (W) Och vi snackade lite om Zombra! Haha sen gick vi in på kontoret och där satt Carro och Mikaela på jobbar på skutan. Och dom skulle rida ut och sätta upp täreng banan. Jag fick inte följa med eftersom jag ska rida tärengen! Men då tog jag ut Zombra och tömkörde istället! Det gick as bra! Förutom att när hon skulle göra en volt så började hon vända på sig men tror att jag hade för dåligt stöd på yttertygel men  sen gick det bättre. Vi gick över några bommar och så! Jag är riktigt nöjd! Hon var bääst som vanligt. Imrgon ska jag rida Joker och sen på onsdag ska jag kanske få rida Zombra efter min lektion och samma sak på torsdag och sen frågade Lollo om jag ville ta hennes grupp på fredag och jag tror väl att det ska gå bra! Haha (har jag ngt val?) Haha nej jag skoja men det går nog bra! Yes!
Min mobil dog nyss så den måste ladda så kan inte ladda upp några bilder just nu.. Men ni ska få en lite facelook :P

haha min naturliga look! Haha inget smink och ny tvättat hår :P Haha xD

Peddot! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0