Vaknade sent!

Jag vaknade typ tjugo i tolv. Men det kändes bra att sova ut lite grann! Sen gick jag och kollade på talang. För den visades i repris och de fanns typ inget annat att kolla på, och åt frukost. Nu sitter jag här och sjunger lite smått. OCh ska snart fixa mig och städa rummet. Imorgon ska jag juh ha lektionen med dom små. Juste de är juh teori! Tängte lära dom om hästens färger! Hoppas att dom tycker att det blir allt för kul. JAg längtar tills Bea kommer vi har inte sätts på typ tre dagar! Haha vi får se vd vi hittar på men hon skulle komma ikväll. Vi kanske hyr en film! Btw, nu ska jag kolla på ridstövlar och pappa ska få betala alla tävlingar jag ska vara emd på! :D Ha det bra sötnuusar!
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0