Studiedag!

Idag har jag studie dag! Det är alltid skönt. Jag hade tänkt att sova lite längre men vaknade typ halv åtta.. Sen kunde jag inte somna om. Jag har kollat på tv och ätit frukost. Idag kommer jag inte att kunna rida Joker.. För att han ska hoppträna med Olivia. Men jag ska rida imorgon. Men det kommer itne att bli lika roligt för att jag vill rida med Emma och inte själv.. Jaja thats life. Men det hade juh passat så bra idag. Istället idag så ska jag till Zombra och gå ut och gå med henne, men jag vill inte gå ut själv.. Ska fråga om jag får tömköra henne istället. Men annars går jag ut.. Om någon vill följa med mig så smsa! (A) ;D Ska åka dit vid tolv ett tiden. Så jag hinner äta innan! Och ska plugga lite! Det är så tråkigt et finns apsolut inget som går på tv nu? Bara en massa tråk.. Nej men nu ska jag plugga vi hörs senare! :D<3
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0