Sitter och äter Mentos!

Mhm!! Dom är värkligen goda! Idag när jag åkte till skolan lyckades jag hoppa på samma buss som Bea! Sen gick vi och hälsade på alla i skolan. Och sen så hade vi BG, efter bg:n skulle jag och Emma ha matte. Vi är så dåliga att vi går i sämsta gruppen men vi håller på att bli bättre! HIHi (A) Sen gick vi och pluggade. Jag gjorde en notis. Sen var det lunch och efter de så gjorde vi våran labb. Man ska typ göra ngt med en magnetisk grej. Det är inte så kul. Men sen hade jag engelska. jag var duktig och två tredjedelan av en sida! (A) Sen vare bg Och jag åkte hem. Där jag nu har sovit lite, ätit och nu bloggar jag. Pappa kom hem en timme tidigare så vi kan åka tidigare till stallet! Happyface! Nu ska jag gå och byta om! :) Mina naglar vart asfina igår! det bästa jag har gjort. Mina kompisar vill att jag ska fixa deras. Det var svårt att få en bra bild på mina med jag ska försöka! :D Dom eh inte så långa än men jag håller på att få en bra form på dom och så att dom ska bli starka. Så jag filar dem ganska ofta! :) ha så kul vi hörs ganska sent ikväll! :)<3

haha inte så bra bild men man ser lite iaf :P


Dagens outfit! :)<3
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Viki

Sv; Tack haha!:D Åh vad jag älskar sol! Visst är våren underbar??? Kram<3

2010-04-13 @ 18:29:18
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Viki

Snygg outfit!:D Kram<3

2010-04-13 @ 18:31:11
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: bea

jättefiiiin <3

2010-04-13 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0