SÅ! :)

Nu har jag fixat allt. Andledningen till att jag itne bloggat var att jag itne har haft tid helt enkelt. Det gick as bra att rida igår! Men de orkar vi itne s nacka om nu utan vi tar och snackar om falunD nu istället! :) Jag åker till Falun nu på måndag morgon och kommer att ta med mig datan och mitt internet! (Alla är nu jätte glada) Och komemr då kunna lägga in MASSA inlägg hela dagen hihihi så den veckan kommer bli kul att läsa min blogg. Jag ska sova i ett åttarum med Bea, Tove och Emma. Det kommer att bli as bra tror jag. Sen kommer jag ha sjöld med Tove antagligen. För er som itne vet så åker man man med hela årskursen till Falun varje år och stannar där i fem dagar. Där han man sjöld bild hemkunskap och lite andra grejer men ingen liksom riktig skola med de "riktiga" Ämnena.  Japp och vi brukar ha as kul man får god mat och eh med varann hela tiden detta år får vi oxå gå ut på stan så det kommer bli 'nnu roligare! Längtar aas mycket. Hoppas att det är fint väder. Jag komemr snart att börja packa håller på att göra en fort av packlista! Haha min väska kommer vara störst av allaaa! Hahha ska ha med mig datan oxå och den tar juh lite plats med alla sladdar osv. Haha nej men lite plats tar dej juh (A) haha men nu får ha det så bra jag sak bara gå ner med tvätten! :)
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0