Så sjukt ont i nacken!

Idag när jag vaknade och skulle sätta på mig kläderna kunde jag inte brida nacken! Det gjorde sååå sjuuukt ont! Vi städade ihop allt och damsög och så. Sen checkade vi ut. Jag gick sedan till bilden för att aqh mitt sista pass i falund och då skulle vi göra typ människor i lera. Jag gjorde ett ansikte av en mann. Den vart ganska bra! Är nöjd. Haha sen åt vi lunsh men innan kollade Mira på min nacke och hon sa att den var svullen. Sen gick vi och åt. det vart typ något kött med potatisgratäng. Aaas gått! Sen fixade vi alla saker och vi satte oss i bussarna. Emma fick åka med oss. Hemresan gick ganska fort! Jag sov ungefär en timme men vaknade av att jag hadfe för ont i nacken.. Sen var jag vaken och lyssna på musik! Danny var på radion! Då lyssna jah! Pappa kom och hämtade mig sen somnade jag i soffan. Har ätit hemlagad pizza och durshat. Nu ska jag snart kolla på talang! :) Ha det bra nu! :) Vi hörs senare! Juste om Yasamin läser detta! Vad tycker du vi ska göra på söndag rida ut? Det ska bli bra väder! :)
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Yasamin

Ja! Men vi kollar om ridvägarna e torra och bra! x) Sen måste vi ha snälla hästar eftersom att det e föörsta gången! haha, ingen Risk! :D<3



Puss o Kram//Yassi

2010-04-23 @ 21:14:52
URL: http://yassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0