Så ont i magen..

Idag har jag haft såå ont i magen, och jag värkade inte vara den ända! Haha Idag har jag jobbat på ganska bra, men har haft svårt att konsentrea mig eftersom jag hade så ont i magen.. Men nu känns det bra. Jag sprang runt till alla i hela skolan och försökte hitta en tablett men ingen hade.. Vi skulle redovisat tyskan idag men Sara var inte där idag heller.. Jag och Bea har gjort en packlista till Falun tängte visa er den, men först ska jag berätta en ROOLIG sak!
Jag ska få sätta igång Zombra!!!!! JAg eh såå glad! Haha jag trodde att jag aldrig mer kommer att få rida henne men nu kommer jag juh få det! :) det kommer bli så mysigt! Först ska jag bara gå ut och gå med henne men sen kommer jag att rida! :D asso jag är så grymt lycklig!! Haha Carro ringde mig precis när jag hade slutat och
sen undrade hon! Jag ska självklart jah. Så jag kommer hålla på med henne varannan dag! :D ska börja imorgon och bara gå ut och gå! :)<333 Är såå sjuukt glad!

Jag och Zombra! :D

//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0