Oseriöst!

Någon mer än jag som tyckte att talang var väldigt oseriöst? Jah asså Dom visade juh långa klipp på lla som var oseriösa och på dom som var duktiga visade dom knapp ngt. Den som jag tyckte var duktig var juh typ han gula farbron! Han var asgrym! Fattar inte men han var såååå cool! nej nej nej nej herregud trodde ni på de? Haha Jag tyckte att han var sämst på hela skiten! Jag tyckte att han som sjöng opera var grym! Han förvånade mig värkligen! OMG vilken stjärna! Haha annars tycker jag att denna gången var ganska dålig. Hoppas att det blir bättre! Annars tänker jag itne kolla.

Just nu sitter jag och typ.. bloggar. Malin sitter breve mig och spela Nitendo DS och jah, det finns inte så mkt att göra! :D NU ska ajg göra en header till Maja! :D<3

//Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0