Nu ska jag berätta om hur det gick!

Vi började med att åka till Lillhästen i stav. Där hittade jag inget par ridbyxor som jag gillade, bara ett par men dom var typ halvskodda med konstig sömm ibak. Gillar inte den modellen så vi åkte till Lyckos. Där provade jag lite olika och var väldigt nöjd med alla men kunde inte bestämma mig vilken jag skulle ta av ett par begie rutiga som var helskodda med beige skoning, elelr ett par grå oxå helskodda med grå skoning. Som ni såg valde jag dom grå eftersom dom satt så bra på mig! Sen fick jag ett par as snygga rosa grå svarta. Dom passa as bra till mitt rosa shabrak! :)
 Sen åkte vi till skutan där red Louise och Linnea privathopplektion på Verona och Polly. Tror att det gick bra, jag gick och frågade om någon ville följa med mig med Zombra och Julia gav sig frivillig. Jag Gick och satte på mig hjälm och hämtade grimskaft, sen gick jag ner mot hagen. Hon stog längs ner tillsammans med fjordingarna, Jag kallade lite på henne och då! Hon kom fram till mig!! Hur lätt som hällst! Haha och alla säger att hon är svårfångad! Haha snacka om att mitt hjärta hoppade upp och ner! Haha hon eh en rideskolehäst?! HAha Lilla gmn.
Hon värkade pigg när jag satte på tränset och började min färd utåt. Vi körde handikap slingan för på den finns det mycket bra backar, Elin gick emd mig för Julia fick ont i huvudet. Men det gjorde inget för jag och Elin och Zombra hade det hur mysigt som hällst. Gillar värkligen att gå i skogen! Man blir glad av all frisk luft. Sen att gå där med Zombra det är bara ett plus!
Det var inte så mkt bilder idag. En på Zombra med hinner inte lägga upp den nu för jag måste packa har inte gjort det än.. Men lägger upp ett inlägg till strax :) Ha det bra!
//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: feea (:

nu finns Svar på dina frågor som du ställde;

"vad är det bästa du vet? <3"



Svaret finns på:

http://feean.blogg.se/2010/april/svar-pa-era-fragor3.html

2010-04-17 @ 22:20:32
URL: http://feean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0