Nu är vi i Sundsvall och tankar

Vi ska nu stanna på en bensinstation och tanka. Vi ska försöka hitta någonstans att äta, vi ville äta på pizza hut men det gick inte för det fanns ingen. Hmm.. Jag vet inte vad jag vill ha nu.. Ingen äcklig gatukök bara, kanske sushi. Nej jag vte inte. Jag har typ sovit hela tiden. Ovh så.. Nu sitter jag och snackar med Erica!

Här är en bild på sverige det som är rött de har vi åkt och det som är grönt har vi kvar! :D Så ungefär hälften vi började åka vid typ halvåtta så vi är väl framme vid hemma vid sex eller ngt deet beror på hur mycket trafik det är det blir juh mer när vi närmar iss stockholm

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: klars-hästblogg

tack, ja. men hon blir 19 i år, och är inte min. men har henne som min XD

2010-04-05 @ 16:42:12
URL: http://klarrs.blogg.se/
Postat av: Viki

Det var långt!:D

Vilken bra blogg du har!!

Allt bra med dig?:) Kram!

2010-04-05 @ 16:48:18
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0