NU är jag i falun(d)

Jag sitter här i ett litet rum helt nydurshad! Mysigt. Vi har haft det as bra här och vi har vart på promenad tille n gruva jag har lite bilder som ni kan få se sen. Men snart ska vi kolla på matchen så orkar inte lägga upp dom nu (svikare jag eh) (A) Vi gick till en gruva på vägen dit pratade jag med Ida och sen på vägen hem med Joanna, Viktoria och Altin. När vi kom tillbaka var det slut och jag, och vi andra gick upp till rummen och började snacka lite sen gick vi ut litegran med Devilnger Tove Bea Altin Emma och jag! Vi gick till Ica maxi. Altin var typ helt knäpp :S Haha Nu har vi kollat lite på matchen! AAaw så nervösjag blir! Hihi ha det bra!
Jag berättar mer sen! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0