Min lilla grupp! :D

Det gick as bra! Kom till skutan och så fixade vi alla förberedelser. Och sen red vi ut. Det ända som var dåligt var att Cactus typ höll på att strula.. Men det gick bra för vi tog han lägnst fram! Sen gick jag och Yasamin ut med Zombra med hon red Putte. Det gick bra! JUSTE! När vi skulle börja så var det en ny som skulle komma. Och då gick jag fram till en person som jag inte kände igen föräldrarna i och frågade om hon hetet Klara. OChd et hette hon och jag visade henne Karna. Och allt var bra. Sen lite efter så kommer Rebecca fram till mig och säger att en Klara som är ny här ska rida i min grupp. Och då sa jag att jag redan visat henne, emn då pekade Rebecca på dom och de var inte alls dom som jag hälsat på! Så jag gick fram och hälsade och då sa dom att hon hette Klara. Då vart jag förvirrad?! Jag sprang till Lollo och sa att det fanns två klara men att det bara skulle vara en?! HJÄLP! Haha vi fick gå coh prata med dom och Lollo frågade Klara 1 om hon hette Klara och då sa dom Ja! Och sen frågade vi dom andra vad dom hette i efternamn och då var det rätt. Men då visste vi itne vem den andra Klara var? Haha men sedan bär vi ropade upp alla hette hon Melissa! Haha men jag hade inte känt igen henne för att hennes låssasmamma var med förra gången!! Haha men det var piiinsamt! HAha sen gick allt bra! Har haft det roligt med Yasamin! :D
Puss och kram på alla nu har jag fått lite bilder från tävlingen till datan så ska lägga upp alla :D
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0