Målarfärgskrig i stallet!

Idag har vart en såån himla kul dag! Haha det som hänt sendan sist jag skrev är att jag åkte till brandbergen och mötte Yasamin och sen köpte vi Popcorn, dricka nudlar, matlåda, pizza tuggummin haha det var de vi köpte tsm :P Haha jag köpte popcorn, dricka och tuggumi och nudlar men vi delade på popcornen och drickan. Sen gick vi till bussen. där kom Jennifer och vi väntade ett tag till och När bussen kom satt Fanny på den då skulle jag låssas gå förbi henne men de failade juh! Haha när vi kom in mötte vi Backis, Michelle och Cassi i värmestugan, Dom skulle typ rida så vi stannade kvar i värmestugan och snackade med fanny och Poppade två poppcorn påsar. DOm gick åt! Sen började alla äta och då åt vi oxå! Sen fick jag i uppdrag av Carro att göra en affich. De slutade med målarfärgskrig! HAha vi blsv sllihop målade i ansiktet och på händerna! HAha Sen komdet en ny kanin och vi började mocka volten. När vi gjort haöva så gick vi och tog en paus och sen gick vi in i värmestugan och flummade och åt lite emr popcorn. Sen skulle vi bege oss hem och då la vi oss i en snödriva som råkat bli kvar och flummade ännu mer! HAha knas! Haha Nu är jag aaas trött!... men vi hörs senare. Ska äta tackos och kolla p¨å talang!  :D HAha ha det bra nu söötnoowsar! :D<3
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: klara

ja :)

2010-04-09 @ 22:22:30
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0