Lagar mat!

Hihi idag är jag morgonpigg! Haha inte? Men jag har gått upp klockan sju idag iaf :P okej dah tio över men samma sak? Haha nu Lagar jag min mat, det blir Oj mn pasta kokar över?! Sådär! Den är snart klar och jag tror att min pasta med köttbullarsallad komemr bli super god! Jag har skivat ner gurka tomat och sallad. OCh vad mer ska jag ha med mig? Jag ska handla lite med Yasamin och då kan jag köpa ngt att dricka. Snart måste jag byta om! Jag ska ta bussen som går 09:08 :D Och kommer nog vaar i stallet resten av dagen! Nu ska jag kolla min köttbullar och pastan igen hörs!

Här lagar haf min mat just nu! :D
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: klara

hihi, ja:D



ja, är nöjd ! och hade bra känsla, de är ju nästan de viktigaste !

2010-04-09 @ 19:05:16
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0