Kvinnan som kunde tala med får och getter!

haha det gick aas bra hos Joker igår! haha jag kom hem lite sent så hann inte blogga. Men jag kan juh skriva nu! Hihi! Joker var som vanligt väldigt stark mrn idag hade jag bestämta mig för att han skulle gå fint och då skulle han det! Så de gjorde han tillslut efter nästan en timmes jobbande så gick han tillslut hyffsat vääldigt stark i munnen eh han men det fungerar bara jag håller en stadig hand och försöker att vara mjuk men bestämd! På vägen hem så skulle vi vänta på min pappa men då hade vi hunnit gå en bit så vi stannade för att vänta på honom och då åkte vi förbi några små hästar där det oxå finns får/gätter och då började Yasamin att bäa! Asso typ låta som dom och då började dom bäa tillbaka!! haha hur roligt soom hällst! hahah! Jag fick lite roliga bilder från igår så tängte att ni ville se dom! :D Men tar dom i nästa inlägg! :D haha Yes ni får ha det bra nu söötisar! :D

Ska snart till Skutan där jag ska fört på lektion sen ska jag rida Zombra och Yasamin kanske Putte! :D<3
//Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0