Kul kväll!

HAHAHAHA! igår hade vi en riktigt kul kväll tycker jag (beah), haha, och tildah instämmer!
Vi åt massa saker, gjorde massa saker, o ja, hade allmänt trevligt.
Nu håller tildah på fixar sig, hon ska nämligen till stallet, och lilla jag (beah) ska hem och plugga.
Haha, rädda mig!
Min syster (Tildah) ska ha sin grupp, och dom kommer typ vara 7 pers lr nåt? Haha, jag vet inte riktigt, men ändå :)
Btw, Tildah kommer inte uppdatera så mycket idag, hon ska ju till stallet o ha sin grupp, och hon uppdaterar kanske runt åtta lr nio typ.
Men jag hoppas hon pluggar lite ikväll, annars får ni säga det till henne!
Vi ska ju trots allt redovisa tyskan imorrn *snyft* RÄDDA MIG!
Men nu orkar jag inte skriva mer, för jag e lite lat.
Men vi hörs! Btw, KOMMENTERA om ni har lust att hjälpa mig (beah) med min blogg.. Behöver hjälp med design och header.
Tack o hej för mig!


En bild på dom sötaste (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)

Puss hejdå!

//Bea♣


Kommentarer
Postat av: Jessica svarar

Vad roligt! Hoppas allt går bra! Håll mig gärna uppdaterad :D

2010-04-11 @ 16:19:21
URL: http://jessicaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0