Körslaget!

Har nyss kollat på körslaget jag hejar typ på han Mojes lag. Eller jag vet inte. Men jag tycker att nästan alla var ganska bra! Haha vetni vad jag tängte på när jag satt och kollade på allt att min familj är så Svenson när det gäller tv! Haha alltif kollar på på ngt från klockan åtta på typ 3:an till 6:an jah asso alla kanaler där emellan. Japp, knas. Nu har alla gäster åkt hem. Jag vet itne riktigt vad jag ska göra.. Jag orkar inte logga in på facebook. Seriöst det är bara jobbigt. Haha Sitter och lyssnar på lite musik. Imrogn ska vi bada i någon pool typ som finns i Åkes hus. Det ska bli kul! Jag har kollat på alla fina bilder på Zombra och mig, och saknar henne så otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: bea

Saknar dig gumman <333

2010-04-04 @ 11:19:55
Postat av: klars-hästblogg

hehe, ja :) de är härligt just nu ! :) hade gärna velat ha en till häst o så hehe, men annars så !!! :D

2010-04-04 @ 16:59:25
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0