KOm nyss hem!

har precis komit hem och tog en lite päronsplitt! Kan inte få nog av dem! Så sjukt goda! Jag ska snart till Joker och Yasamin ska med och fota mig men hon slutar senare än mig.. men det gör inget. har ändå inte bråttom hem! Jag redovisade muntligt i matten idag! Det gick aaas dåligt jag kan inte fatta att jag är så himla sämst på matte! Jag skojar inte! Det går typ inte! Jag blir så ledsen. Jag ska aldrig mer räkna! Nej jag skoja men ska nästan göra de! Hahaha jag och Emma har pluggat tsm idag och allt har gått bra förutom matten. Har pluggat på väldigt bra! Nu ska jag snart gå och byta om sen ska jag ta en buss till brandbergens C där jag kommer möta Yasamin och sen ska vi ta en buss till pendeln och sen åker vi tåg och sen går vi.. Fy vad jobbigt men thats life det är faktiskt inte sååå långt! Haha Btw nu får ni hade så bra! :D
//Tildah♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0