Knas trött...

Just nu eh jag as trött.. Har försökt sova men de funkar inte?! Så irreterande.
Det var somvanligt jätte mysigt i stallet. Och när jag kom dit kom yasamin sötnos och sprang och kramade mig!
Oh! Jag blir alltid så glad av att komma dit! Sen skulle vi juh ha teori. Det var körning. Det gick bra vi körde med Polly! Hon var jätte duktig men lite pigg men ostadig. jag tror att det var länge sen hon vart körd hon hade blivit det lite innan men inte mkt tror jag.

Sen gick vi runt i stallet och pratade. Sanna kom som jobbade på skutan i somras och vi snackade med henne!
Sen skulle jag hem men pappa var och handlade så jag åkte hem med Mickan och Yasamin och Jennifer åkte oxå med hoppade av med dom och sen kom pappa och hämtade mig. När jag kom hem tog jag en snabb dursh och sen kollade jag lite på tv men somnade typ (AAA) haha och då gick jag och la mig men nu vart jag pigg eller typ trött.. Haha är det normalt?
Bilder från idag!

Mitt stekta ägg som jag slängde på lite allt möjligt på (A)


Och såhär vart dom! Fett goda!


Söta Yasamin!


Här kör en tjej! :D

//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca Fexby - FOTOBLOGG

svar: tack så jättejättemycket :D :D

2010-04-07 @ 23:29:03
URL: http://rebeccafexby.se
Postat av: Yasamin

hahahahha! men gud hur jag ser ut HAHAHAHAH Xd <3 aww, gulleplutt! :d<3

2010-04-07 @ 23:50:44
URL: http://yassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0