Jag kunde knappt gå! xD

Haha idag gick ridlektionen ganska dåligt! Haha jag red Knutte, och eftersom vi alla skulle ha fjordingar så fanns det inte så tillräckligt så vi var två på varje häst. Men de gjorde inget för de var as jobbigt! Haha jag fick börja rida och vi värmde upp med skritt trav och galopp sen började vi med balansövningar och typ damsadel, sitta bakofram, sitta på benet, sen när vi kom till stiia på båda benen och stå upp emd överkroppen stog jag ungefär hela tiden och det var as jobbigt. Man skakade hur mycket som hällst i benen och när jag sen skulle hoppa av ramlade jag ihop! Haha snacka om dåliga benmuskler! Haha?! Men det gick bra. Kommer väl ha jordens träningsvärm imorgon och nu är det fortfarande jobbigt att gå. Men det funkar! Haha annars var det kul! Imrgon kommer jag oxå att rida (A) haha nu med min grupp. Hoppas att vi får en rolig lektion. Och kommer få arbeta hästarna mycket. Jag kommer nog få Neff eftersom jag ska tävla han en massa nu (A) haha yes ha det bra alla söta! ;)<3
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Viki

Det går nog bättre nästa gång:)

Sv; Haha oki, har faktiskt tänkt på rosa jag med!!!

Allt bra? Kram<3 Haha;)

2010-04-14 @ 19:50:49
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0