Jag är inte död!

Föör jag har inte hunnit har ridit varje dag och igår så hade jag oxå mkt att göra!
Jag eh ledsen och tackar alla som besökte mig de dagarna! :)<3 tängte berätta vad som hänt det senaste dagarna lite kortfattat!

Onsdag kväll

Vi skulle ha teori.. Jag ville juh rida. När vi kom dit hade Mickan inte bestämt vad vi skulle ha så då fick vi bestämma så vi kom på att vi skulle bli longerade. Så vi bestämde Karna. Men när hon kom ner visade det sig att hon var JÄTTE halt! Stackars Karna! Så vi fick ta upp henne sen blev det ingen teori.. Men jag skulle juh rida Zombra och Yasamin Putte så vi tog in dom och en en gång så kom Zombra fram till mig! Jag blir såå sjukt glad vartenda gång! Sööt ponnie! Sen när vi var klara så red vi. Vi skulle rida till klätter backarna men på ngt vis kom vi fel och red en anna runda istället men vi kom fram till stallet igen! Haha knas.. Sen fick jag bråttom för jag skulle tydligen hem fort! haha sen vart den donken mat! haha lilla tjokis familjen! Haha Sen somnade jag så sött i soffan (A)

Torsdag
(skolan)


Idag så när jag kom till skolan så kom jag inte ihåg vad som hände men vi hade BG och sen så gick jag upp till slöjden, där hämtade jag mitt fina kuddfodral och sen skulle Bea och Tove jobba lite syslöjd så jag gjorde oxå det. Gjorde en kudde till fast den var mycket mindre + att den var fylld med wadd. Sen var det lunch. Etfer lunchen skulle vi se en pjäs som niorna hade gjort. Den var faktiskt riktigt bra och hette hotell Prima. Och ahndlade om att man inte skulle låssas vara någon man inte är. Den var riktgt bra! (Y) Sen gick vi upp till slöjden och jag hann göra två kuddar till! Haha I samma förger fasst placerade på olika ställen och så! Sen var det BG i och vi hade den. Jag skulle ha PH samtal så jag var tvvungen att stanna kvar.. Men det gjorde inget för att då kunde jag fortsätta, jag gjorde en till liiiten kudde!

Torsdag
(stallet)


Efter sklan åkte jag och Bea hem till oss och sen möttes vi på bussen och åkte till skutan hon skulle rida Putte och jag skulle rida Zombra. Jennifer red med oss. På vägen dit så pratade vi om allt och hade det riktigt roligt. Juste Har börjat snacka med en ny kille som värkar jätte gullig! Han heter Tommy! Han är Beas kompis kompis! Haha hängde ni med? 
Btw. När vi kom fram till stallet hämtade vi hästarna och gick och fixade dom. Så söt som vanligt!Kom fram till mig igen! (happyface)
Sen när vi var på väg hem så skulle vi förbi centrum och köpa present till malin! Som fyller år i morgon (idag) Och det vart ett par örhängen super söta i silver som det är en flippflopp sko hängande! Så grymt söta! Hihi från Ur&Penn!
Sen åkte vi hem. När jag kom hem så skulle jag städa för det kommer gästen nästa dag. Jag hann nästan klart ska fortsätta lite nu. Yes yes

Fredag
(dag)


Idag har det inte hänt ngt speciellt redovisade tyskan. ! (Y) Duktig tildah! Och sen har jag komit hem ska fortsättta med städningen så att det blir super rent överallt! :D Ha det så bra nu ska typ iväg på en majbrasa ikväll med Bea oMen först kommer det gäster till oss för att Malin (min lillesyster) Fyller år! Grattis Malin!!!!!
//Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0