Hemma igen efter en väldigt jobbig dag!

Vi åkte och kom precis till bussen och tunnelbanan. Vi gick av vid t-centralen och vandrade mot centralstationen. Sen gick vi och köpte en varsin bulle, sen gick vi och skulle hitta var vi slulle gå och vi gick över en bro som pappa visat att man skulle göra. Men sen upptäckte vi att det inte var riktigt rätt. Klockan var då tio i och vi började känna oss stressade.. Så pappa ringde och sa att vi var helt fel! Då blir man inte så glad.. Så vi fick möta ahn någonstans och sen fick vi springa och vi kom typ tio minuter försent tror jag.. Ja men så kan det gå. Vi började med att spela in en låt som vi fick välja lite snabbt det vart Sonja Alden med För att du finns. Det lät väldigt bra! Då sjöng vi tsm. Sen skulle jag sjunga Halelujah. Då vart det aas mörkt. Och jag visste inte vad jag skulle göra fgör jag kunde inte ta alla toner. Men vi tog en paus och Malin körde sin det lät bra. Sen frågade jag om det inte fanns en lite ljusare. Och vi hittade en men den var inte lika bra men då lät rösten bättre. Det som var svårt var att jag inte visste hur takten gick så och när jag skulle sjunga. Jag vart inte nöjd. Jag tycker det låter förjävligt. Vi fick bara skivan på en CD sjka försöka fixa ner den på datan jag eh juh inte så teknisk men man kan juh alltid försöka! Japp! Sen åkte vi hem. Och nu sitter jag här. Jag han inte åka till stallet.. Kanske imorgon eller så åker jag till stan med Yasamin. Vi får se! Yes! NU kommer lite bilder som Malin tog beklagar bild kvalliten..


Massa knappar! :O


Jag sjunger! hAHA SER KNÄPP ut jag vet..


En till bild jag ser mupp ut på (A) 
 
Yes det var de! :D Ha en forts trevlig dag/eftermiddag!
//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: Viki

Visst är de?:) ÄÄÄÄLSKAR hästar!!!

Kram!<3

2010-04-08 @ 20:39:21
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0