Haha vad busiga vi eh! (A)


Vad är det här igentligen? :S haha men den var skön? (A)

NU kommer lite bilder från när jag var liten jag hittade hos farmor (A) Vissa eh på min syrra oxå )



Idag var jag och Bea till sydpoolen. Ni vet detdär badhuset! Btw Beas föräldrar kom och hämtade mig kockan nio. Då stog jag och väntade utanför! På vägen dit babblade vi på om allt! Haha vi hade juh inte säts på 5 dagar?! Haha När vi kom fram failade vi såklart när vi skulle gå igen en spärr typ. Haha men sen funkade de! Vi gick in och bytte om. Och sen gick vi ner till bassängen. När vi kom dit skulle et precis bli vågar! (dom har typ en vågmaskin) Så de var kul. Sen pratade vi med ett par små killar för dom var så roliga! Haha sen såg vi ett par killar dom var itne diräckt snygga och v gissade att dom var i vår ålder kanske 14/15 elr ngt och vi är så elaka att vi bestämde oss att vi skulle driva lite med dom. Så vi fråga om dom ville köra kurragömma med oss! HAha jag vet as töntigt! Haha Och då fick dom räkna först. Och vi gömde oss men dom hitta oss på en gång. ,Sen körde vi några gånger. Sen satte jag och Beas oss i bubbelpoolen. Och då satte dom sig oxå där och vi fråga hur gamla dom var dom var 16! Haha de trodde vi inte?! Haha Men sen gick vi utan att säga ngt haha dom satt kvar. Sen såg vi våran stalker! (stavning) Haha han går i vår skola och vi såg han i globen när vi var på DIF match så då fick han heta djurgårn. Och nu var han här? Jag menar det är liksom ganska långt hemifrån. Haha omg... Haha ja men vi snacka med han ett tag och åt lite och badade. Men jag vart väldigt besviken på badet.. För det var väldigt äckligt överallt och vattnet stank och så.. Och vad jag mins var det mycket större.

Beas pappa kom och hämtade oss och körde oss till typ söderteljes stad elr ngt. Jag vet itne sen körde han vidare. Vi gick och letade efter ett glasskiosk men hittade ingen tillslut gick vi tillbaka och hittade en precis där han hade släppt av oss.. haha typiskt oss.. Vi såg en som blev gripen?! haha han var typ knarkare. Vi satt oss vid kajen och åt glass. Den var riktigt god. Men det vart lite kallt eftersom solen gick i måln. efter en stund och då började vi mata alla läskiga fåglar och ankor men glass. Dom värkade gilla de. Men dom kom så nära att vi vart rädda! Haha men der var kul. VI gick för att värma oss och gick in i olika klädaffärer och provade lite kuliga saker! Sen kom jag hem och satte mig vid tv:n var sååå himla trött.. Så ajg somnade (ovanligt?) Haha sen gick jag och köpte lite grejer på affären åt pappa för vi skulle göra ungspannkaka. Det är min pappa duktig på. Sen har jag kollat på House. Och nu ska jag snart sova. Var bara tvungen att skriva eh typ lite beroende.. Haha (A) NU kommer fina bilder från idag!


En glad Tildah! Mina fötter ser vääldigt stora ut :O HAha fasst dom eh strl 36 :) (A)


När solen skiner kan man inte var annat än glad!


Den var finast! :D haha men oxå läskigaste!


Trädet var fullt av fjädrar på varje gren! OMG vilket jobb!


Glass! (L)



Vilka sctekare vi eh! (A)

NU kommer lite bilder från när jag var liten och lite från min syrra! :D


Där eh jag! :D


Haha jag och Malin

Visst äre en söt bild?


Så grymt söt bild! :D älskar den!!

Imorgon ska jag träffa Bea vi ska till gamla stan och typ bara va, mysigt!

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: klara

oej, gillar du den ?

2010-04-07 @ 09:06:30
URL: http://klarrs.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gud vilka snygga bilder på dig, de första. Du är verkligen jätte vacker gumman!

2010-04-08 @ 23:35:24
URL: http://grranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0