Gud vad jag eh trött!

Jag har haft vääldigt kuul! Haha när vi kom dit såg vi typ inga sen träffade vi Kullman och han letade efter From så vi hjälpte han och hittade han tillslut. Då stog vi vid brasan och snackade sen kom Ida och Mimmi och vi snackade med dom. Sen köpte jag popcorn och sen typ snackade vi lite till sen var vi tvungna att dra. Jag gick ut vid typ kvart i nio och var hemma halv elva! Haha duktig Tildah! (A) haha Nej men vi hade det väldigt mysigt!
Ha det bra nu är as trött så vi hörs imorgon ska juh tävla sp skriver kanske efter.. om jag orkar! Jag kommer någ att vara riktigt trött! Ska rida Zombra imorgon oxå. Men ska försöka slänga in ett litet inlägg! Ha det bra nu sweet<3


//Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0