Gud vad jag älskar vädret! (A)

När jag åkte till skutan hade jag på mig reflexjackan men var tvungen att ta av den för att det blev för varmt! Jag skulle hjälpa till på ett barnkalas. Sen krattade vi spåret på volten. Sen gick vi och pratade lite med Carro och nu är jag och Fanny anmäld till Maskerad hoppningen på Polly! Hihi det ska bli såå himla roligt! Vår ide kommer äga sönder! Hihi men ni får inte veta ngt!
Haha det gick as bra med gruppen idag! Emma och jag lärde dom olika färger och dom värkade tycka att det var väldigt kul!
För dom ville inte gå hem!
Nästa vecka blir det ridning för dom, då ska dom få öva mer på trav och lite ridvägar. Jag tror att dom kommer att få det roligt! Alla är så grymt söta i min grupp! Haha
Nu ska jag kolla lite grejer och plugga lite! Ska göra ett matte ptrov imorgon.. Jag är usel på matte..
Jaja önska mig lycka till! :)<3
//Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0