Grattis Maja! / Bra jobbat Yasamin! :D<3

Har nyss komit hem från ica. Vi kpte lite gott inför hemresan imorgon. För mig blev det en chipsåpse och en dricka! Har snackat med Yasamin i telefånen och hon har juh haft min grupp! Hon var asduktig! Och allt hade tydligen gått bra! Hurra för henne! Men någon vi värkligen ska hurra för är juh Maja! Hon fyller 13 idag och blir en stor flicka nuh! Grattis grattis! Hoppas att du får en fin födelsedag gumman! Vi har vart och badat i Åkes pool. Det gick jätte bra! Är fortfarande ltie blöt i håret. Efter gick vi upp till Åka och Fikade! Mycket gott! Nu ska jag vara lite social mot min lillesyster! Ha de bra! Så hörs vi sen. Justde! Är det någon inte har lust tt sitta vid datan hela dagen imorgon? Det kommer jag göra... Eftersom jag ska åka bil och nu har jag juh internet. Så det skulle vara kul om någon ville underhålla mig (A) :D<3
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Yasamin

awwww!! :D <333

2010-04-08 @ 00:00:10
URL: http://yassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0