Glad Påsk!

Glad Påsk till er alla! Jag och Farmor och alla har precis vart till en liten loppmarknad i Öjehbyn? haha vet inte vad det hette. Men jah., Jag fick ett par as söta sockar ett par ursöta ballerina skor med en liten klack (inte alls använda) och en hamburgare. Jah jag eh nöjd! Har precis fixat mig påsk fin. Snart kommer det lite folk. Jag vet jag tror att det blir typ.. hm.. åtta stycken. Ungefär eller något. det komemr väl antagligen bli ganska tråkigt.. Åke komemr snacka HUR mycket som hällst! Men det gör inget. Då behöver man inte prata själv. Hoppas bara att det är okej att jag år och sätter mig vid datan. Juste! JAg fick ett påskägg i morse.  Haha jag visste att jag skulle få ett för det var jag som plockade godis. och då blir det juh de bästa godiset! :D


MIna nya sockar!


Tildah gillar påskägg!


PUSS! (A)

//Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0