Förberedelser in för tävling!



Yes nu kommer en liten lista på de jag ska göra! Det blir som ett shema! :D
06:00- gå upp
06:10- Fixa ridskorna
06:20- Äta en ordentlig frukost!
06:50- Fixa de sista på skorna
07:00- Klä på mig
07:15- fixa håret
07:30- Packa in allt i bilen
07:35- Se till att allt är med
07:45- Då åker vi!

Yes haha fint! xD vi får se hur det kommer att följas! Men sak ställa klockan på fem så jag kommer nog upp. Jag är inte enrvös än. Men jag hoppas att jag inte kommer att ha ont i nacken! NU kommer en liten packlista!

borstar
Shabrak
spö
ridskor (kommer byta precis innan jag rider)
hjälm
säkerhetsväst
morötter
knäckebröd
Min mat
pängar
ridhanskar
ridbyxor till Michelle
Tror att det var allt ni kan väl smsa mig om jag glömt ngt?! Haha önska mig lycka till nu puss o kram! ;D<3
//Tildah♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0