♥Comviq surf!♥

Nu har jag internet! Japp, snälla mina päron eh! Ska visa er vad som h'nt de senaste dagarna, jag har juh skrivit ner allt på ett word dokument och nu så äre juh bara att kopiera in! :D jag har gjort lite olika headers medans jag itne haft internet, Så tängte visa dom.
Om du vill att jag ska göra till dig så äre bara att lägga en komentar! Japp då kommer allt som har hänt sen i onsdags!

(31 mars 13:42)

AJ min bak!

Just nu sitter jag i bilen och har jätte ont i baken. Vi började åka prick 7:12 på morgonen nu är klockan 13:30, och jag har sovit den mesta delen av tiden. Sen har jag kollat på en film. Det var Grace. Vi har såna där dvd’s som man sätter fast på sätena framför så att vi kan se på film i bilen. Ungefär halvtolv stannade vi och åt på en sibylla i Sundsvall. Det var nog den äckligaste restaurangen jag vart på! Det fanns fyra stolar och typ maten var dränkt i ketchup och Hamburgs dressing? Ueeew! Nu är vi i Ullånge. Ingen aning om vart det liggen men vå måste ha åkt ungefär hälften. NU åkte vi tydligen förbi ett ställe där dom gjorde tunnbröd. Allt känns fett öde. När vi stannade i Sundsvall såg vi typ inga människor, Vi såg en tant och en farbror som var ute och åkte bil men inga fler (förutom alla bilar som åkte (men det avr inte såå många) ) Det är fjäll överallt typ. Och mycket snö. Aj! Jag vet inte hur jag ska sitta!? Det gör bara ont! Jag vill ha varmt och soligt! Inte äckel snö? Hoppas i sånnafall att det är kallt och liksom torrt och inte som et värkar här typ, det är typ rått och snön har smält på flera ställen men et ör ändå mkt kvar. Japp! Nu kommer det bli lite längre inlägg men ska försöka göra dom så intresanta som möjligt! :D

   
Jag posar såå vackert!                                        Här åkte jag förbi!

//Tildah♥


 

Redigerat en bild

(31 mars 15:22)

Nu har jag redigerats en bild Men den blev inge fin så jag raderade den! Nu är vi i typ Sörmjöleån? Haha kollade på en skylt. Haha inget vackert namn precis… haha! NU är himlen alldeles blå och inget moln syns på långt håll. Det finns juh typ inga städer här? Haha bara skog, skog, skog, Haha vi åker på E4 iaf. Såg jag ny,, Jag trodde att det skulle vara mer snö juh längre upp vi kommer men här är det inte så jätte mycket snö. Asso det är juh mer än i Stockholm men inte så mycket. Nu har jag börjat få ont i ryggen också. As jobbigt! Jag vill vara framme nu. Vill också ha internet. Det skulle vara så mkt roligare då! Hm.. Ska nog kolla på en film nu elr ngt. Kanske läsa en tidning eller kanske sova, men jah eh inte trött. Men vi hörs senare. Hinner väl antagligen skriva ett till inlägg om inte datans batteri hinner ta slut. Ha det bra söta läsare!:D<3

//Tildah♥




Hos Farmor!

(31 mars 15:22)
Sitter här nu hos farmor. Vi kom hit vid sju tiden och då åt vi. Vi fick typ köttfärsbiffar och potatis. Det var gott. Sen gick vi för att kolla på lägenheten som vi ev. skulle bo i. Men då bestämde Malin och jag att vi skulle bo hos farmor och mamma och pappa där borta. Sen var vi en stund hos Åke (typ farmors bästa vän och typ våran farfar). När vi kom hem satte vi på tv:n och kollade på fuskbyggarna. Det är så hemskt så mycket fel dom hade gjort och sedan bara nekat allt! Seriöst! Ja jag vill ju ha ett eget hus men då ska jag minsann inte ha några fuskbyggare! Har suttit och sms: at med Erica söt! Haha väldigt rolig konversation med henne faktiskt. Haha. Jag eh så trött! Haha nu kom gulliga farmor och sa god natt till oss? Haha inte för att jag hade tänkt sova nu? Haha knas. Ja imorgon ska vi typ till Pitehavsbad. Det är ett äventyrsbad som jag verkligen rekommenderar! Haha super kuul! Kommer nog inte att fota så mkt där inne för vill inte ha med mobilen men man kan juh alltid se om päronen ska med i sånafall kan juh dom hålla telefånen. Nu ska jag ge mig på ett nytt försök att redigera samma bild men nu ska jag lyckas! Haha. Jag saknar internät verkligen!  (A) ;D<3   
//Tildah♥


Hemma från Pitehavsbad

(1 april 19:05)

Har nästan nyss kommit hem från Pitehavsbad. Det är ett äventyrsbad (inomhus) as kul! Jag och lille Malin var där och vi hade super kul! Det finns typ fem sån där vatten rutschkanor! Haha det var väldigt kul. Det finns typ en kana som ser ut som en tratt den eh jätte häftig. Man åker typ som om att man vart nerspolad i en toa! Haha Sen åkte vi och försökte kolla efter lite grejer (bl.a. internet till mig) Men självklart var allt stängt! Såå irriterande, så nu ha jag inte internet idag häller! Jag klarar mig typ inte. Gick och åt nyss. Vi fick typ renskav. JUSTE! När vi åkte hem från badet så såg vi typ as många renar som stod och åt mitt på vägen! Hur nära som hälls hur många som helst! Asså helt oberörda av att et kom en massa bilar så man vart tvungen att köra runt dom! Do var jätte söta! Jag ville ha en men mig hem! Juste innan vi åkte kom Faster Mary och Farbror Klasse på besök och vi fick lite smycken + att jag fick ett par vantar och Malin ett par sockor som hon hade stickat. Dom var väl annorlunda. Haha nej men jag tyckte nog att dom var ganska söta! Klockan åtta ska jag kolla på Sveriges sämsta bilförare. Jag hoppas att Erica och Josefin blir sämst! Haha imorgon vet jag inte vad vi ska göra men då är det långfredag och vi kanske ska åka skidor! KUUL! Skidor kommer alltid att vara roligt. Japp ha det bra nu sätnuusar!

//Tildah♥


Det var allt! NU ska ni få se hederna jag har gjort! :D



Den gjorde jag till Yasamin


Säg vad ni tycker! Det är de första jag har gjort + en till. men säg vad ni tycker. Jag kommer snart vänja mig mer och komma på fler. Om ni vill ha är det bara att säga till!


Kommentarer
Postat av: bea

duktigt o fint tildah :) <3

2010-04-02 @ 20:57:33
Postat av: Tildah

Tack finaste! :D<3

2010-04-03 @ 15:31:03
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0