Alice in wonderland! Och min grupp!

Så nu har jag komit hem! Men jag tänkte berätta om hela dagen! :)

Jag vaknade klockan halvnio. Då gick jag upp och gjorde frukost till mig själv. Det vart youghurt och Flingor! Sen gjorde jag mig iordning, sen shjussa mamma mig till stallet. Där stog Jennifer, Elin, Sara och Michelle och flyttade en gigantisk bajshög till kontainern. Så jag hjälpte till då var klockan typ tjugo i tio. Sen slet vi som djur! haha det var såå sjuk jobbigt! Men kul! Haha vi snackade om allting och hade så roligt. Sen klockan halvtolv var vi klara. Då gick vi och hjälpte till att bära ut mat och dricka för vi skulle grilla korv. Det var årsmöte så medans vi fixade kom pappa. Jag fick en korv sen började årsmötet. Dom sa typ bla bla bla styrelse bla bla bla ordförande. Haha inte så värst intressant. Sen gick jag och Yasamin och fixade inför gruppen på volten och så fixade vi stigläderna på sadlarna så att dom slapp det sen. Sen fotade vi lite och så. Sen var det tio minuter innan min grupp började. Då upptäckte jag att vi inte tagit in hästarna! Så jag ropade på alla stalltjejer att komma och hjälpa mig för det går juh itne så snabbt att ta in sju hästar på två stycken på tio minuter! Haha men fick hjälp och alla hästarna var innne på tio minuter. Sen kom alla små och jag hade ett liten snabb samling där jag förklarade vad vi skulle göra och vad som skulle hända nu. Dom fick borsta och sadla och träna. Och alla snälla fina tjejer som hjälpte mig i stallet jag är jätte glad för det! Taaack! OCh sen gick vi ut på volten. Där fick dom börja med balans övningar sen lite volt träning och halt. Vi avslutade med en långsida trav i varje varv. Jag tror att dom tyckte att det var ganska roligt! Sen gick vi upp. OCh fixade! En av dom eh så söta! haha hon gick fram till mig och höll mig i handen. Och börjad borsta bort en massa hår från min fleace. Haha såå gullig! Jag var tvungen att åka hem på en gång och fixa mig!

JAg fixade mig snabbt och gick sen till bussen. Jag fick vänta ett tag eftersom det åprecis hade gått. Men det gjorde inget åkte in till T-centralen och där väntade Sofia på mig. Vi gick och hämtade ut biljetterna och sen gick vi och åt. Det vart donken eftersom den låg närmast och var billigast. Vi åt och satt en stund och snackade. Ytterst mysigt! Sen gick vi och handlade popcorn. Och lite godis. Sen gick vi in till filmen. Det var i 3D så man fick ett par as heta typ glajjor! Haha men vi hade riktigt bra platset . Sen kollade vi på filmen. Jag tycker att det var as bra med vissa ljudeffekter var lite för höga man fick inte i öronen! Men annars var det en bra film tycker jag. Sofia och jag följdes åt till T-cenralen och sen skulle vi hoppa på olika tunnelbanor. Men det gick bra. Sen nunär jag kom hem har jag packat det sista och så. Min väska går itne att stänga och kudden får inte plats?! Haha får ta den i handväskan (A) Haha Yes men nu ska jag börja gå o sova man ska juh upp tidigt imorgon. Så ni får ha det bra så hörs vi imrgon kväll. För jag måste köpa internet till modemet och ska ut på stan och göra det!
Puss o kram!
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0