AAAS BRAAA igår!

Jag gick upp och började fixa mina skor. Sen åt jag en frukost, kunde inte äta så mkt eftersom jag var ganska nervös eller inte nervös utan bara typ längtar typ! Om ni fattar btw, Haha sen putasade jag de sista på skorna och sen fixade jag mig och så. När vi åkte till skutan hämtade vi upp Yasamin på vägen och sen åkte vi tsm. När vi kom dit kollade vi banskisserna och startlistan banan visade sig att vara väldigt enkel och jag startade som nummer fyra. vi gick in i stallet och började fixa Neff han vart Värkligen sööt! Allt passade så fint! Sen gick vi ner och gick banan jag gick den först med Yasamin där gick vi värkligen igenom hur jag skulle rida och vilka gångarter. OCh sen gick jag banan en gång själv. Allt kändes så bra! Sen gick vi ner till framridningsbanan då vart jag nervös! Men allt gick bra i ridningen. Men hoppen gick inte allt bra.. Tror att jag hade för lite drivning på han. Så det kändes väl inte så jätte bra när jag skulle gå in på banan. Neff stog fint och värkade tycka att det var kul. Vi red in och red runt ett tag sen fick jag startsignal. Vi tog det lugnt och trvade igenom start sen när jag hade några metrer kvar till hindret fattade jag galopp! Jag tog ut vägarna mkt noga och var nogran med att göra en bra runda. Jag tycker att vi kom bra på alla hinder och så! Och sen kom vi iväg mot mål och det gick uur fint! Vi kom felfritt runt och jag fick mycket applåder! När jag kom ut var jag jääte glad! Jag var värkligen såå himla glad jag kramade och klappade Neff och tog hand om han och så. Han skulle juh gå en klass till nu. Så jag tog av allt och såg till att han mådde bra! Sen kom Amanda och tog han. Hon red fram och jag kollade på den klassen. Och fick fota med Yasamins kamera! Jag fick några ganska bra bilder! Jag stannade kvar tills stallet stängde och hade en mysig pratstund med mina vänner. sen åkte jag hem. Fick gå ut med Zombra oxå! :)<3 Nu ska ajg snart iväg till stallet för att ha  min lilla grupp! Så ni får ha det s¨jääte bra! :D Puss och kram! :)>333
(Bilder från tävlingen kommer snart!)
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0